HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2007.12.31. 09:40 volante

Szuburbán záróegyenleg, 2007

Igen méretes közhely december 31-én számvetést készíteni, mégis úgy érzem, ifjú blogom megérett erre. Következzenek tehát az elmúlt szűk öt hónap statisztikái, hátha valakit épp ez érdekel szilveszterkor.

Az augusztus 7-i indulást követően - mint az várható volt - igen csekély, napi 1-2 fő körül ingadozott a blog nézettsége, persze csak jó esetben. Volt egy teljes hétvége, amikor a kutya sem nézett erre. Később aztán javult a helyzet, szeptemberben 5-6 főre kúszott a látogatók száma, novemberben pedig már a 9-10 koponya/nap magasságait ostromoltuk. Jelenleg átlagosan 15-en merészkednek erre 24 óránként, viszonylag széles skálán, 8 és 25 látogató között mozog a mutató.

Volt azonban három bejegyzés, amelyek fantasztikusnak mondható magasságokba röpítették a blogot, ha csak rövid időre is; őket ezennel A Szubkultúra Hőseinek nyilvánítom. Amikor a Társult nagyképűség szeptember 19-én 540 főt csalt a magyar elektronikus média immár meghatározó oldalára, szeptember 20-án pedig még 564-et, nem igazán hittem a szememnek. Aztán rájöttem a titokra, linkem az index.hu címlapján vigyorgott órákig. Hasonló dicsfény övezi az előző, Istennőkáromlás című posztot is, erre december 29-én 1029-en voltak kíváncsiak. A harmadik legkomolyabb nézettség 213 fő volt október 3-án, talán a baboskendő vonzotta ennyire az embereket, nem tudom. Érdekes viszont, hogy az Emtíví és Nyúpetőfi október 7. napján ajánlós volt a blog.hu-n, mégis csak 33 embert irányított erre.

Ami az írogatás gyakoriságát illeti, nem vittem túlzásba: átlagosan heti két bejegyzés született, csak az év 51. hetében voltam annyira ráérős, hogy négyet is összehozzak. Ez a poszt a 45. a sorban. Korábban azt terveztem, hogy elérem az ötvenet még év vége előtt; azt mondják, a téma a földön hever, nekem viszont néha fáj a derekam, szóval ez jövőre marad. Az azért megnyugtató, hogy témaválasztásaimmal nem hazudtoltam meg komolyabban az ismertetőben írtakat. A 63 címke közül a három leggyakoribb a kultúra, az autó és a humorbonbon: 16, 14, illetve 12 bejegyzés született e kategóriákban.

Körülbelül ennyit terveztem elmondani az idei esztendőről, s ezzel a Szuburbán Szubkultúra működésének 2007-es fejezetét lezártnak tekintem. Folytatás jövőre, addig is mindenkinek kellemes óévbúcsúztatást.

A szó a stúdióé.

Szólj hozzá!

Címkék: blog.hu nézettség záróegyenleg


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr79279759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása