HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.10.12. 15:00 volante

Vissza a stúdióba

Tegnap este rámtört a retrofilmes hangulat, annak is a "gyerekkori kedvenc" nevezetű alfaja, előkaptam hát a Vissza a jövőbe című trilógia első epizódját. Egyúttal rájöttem, hogy még mindig ott tartok, ahol akkoriban: jó film, pörgős cselekmény, kellő helyen és mennyiségben elhelyezett poénok, remek karakterek remek színészekkel. És nyilván nem vagyok közömbös a DeLorean iránt sem. Mélyebben nem megyek bele, mert nem érdemes. Nem freudi mélységű, viszont roppant szórakoztató alkotás; aki még nem találkozott volna vele, szánja rá a másfél órát. Megéri.

Aki viszont látta, és hasonlóan érez iránta, annak ajánlom az alábbi videókat. Satisfaction guaranteed.

Vissza a jövőbe:

Vissza a jövőbe II.:

P.S.: Mielőtt bárki megkérdezné: nem ez lenne a két poszttal ezelőtt beígért filmkritika. Az valamikor november elején várható, addig remélhetőleg magát a filmet is bemutatják.

2 komment

Címkék: film kultúra humorbonbon


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr61709879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sonja · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.10.14. 12:44:51

Woooooooooow. Legkedvencebb filmem. Már egy csomószor megnéztem, és bármikor képes vagyok rá újra :)
A videókat csak otthon tudom megnézni, úgyhogy ahhoz nem tudok hozzászólni.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.10.15. 15:44:16

Néda. Én pont egy Deloreanról bloggolok. :)
süti beállítások módosítása