HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.10.28. 14:16 volante

Szerintetek kihagytam az Oldtimer Show-t?

"Á, dehogy!", kiáltaná Levente Péter és Gryllus Vilmos a gyerekekkel együtt, és igazuk is lenne. Egy magamfajtának az ilyen zarándoklat egyfajta szent kötelesség, az pedig már csak kísérő jelenség, hogy ezek után a Legendát is OT-s rendszámmal szeretném végiggördíteni a városon, röpke 11 év múlva (aki egyébként a hétvégén két nap alatt 650 km-t röhögve tett magáévá).

A teljesség igénye most zárójelbe kerül, igazságtalan módon fogok kiemelni néhány autót, pedig mindegyikért odáig s vissza voltam. Összefutottam például rögtön kettő (!) Jensen Interceptor Convertible-lel, amiből összesen 267 példány készült:

Voltak még olaszok:

Franciák:

Németek:

Japánok:

Amerikaiak:

Oroszok:

És ez még csak a jéghegy csúcsa. Nem is csúcsa, legfeljebb egy összekapart hógolyó. Fantasztikus kiállítás volt, egy valódi időutazás.

Kell egy veterán.

2 komment

Címkék: esemény autó


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr74736546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sonja · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.10.29. 20:47:24

Hm. Nem futottál véletlen össze apummal? :)) Amúgy kicsit sértve érzem magam, hogy engem senki nem hívott :(((

& Ha szépen mosolygok megkaphatom a képeket amiket a kiállításon készítettél? :D :$

Tommi 2008.11.04. 18:35:22

Én is kint voltam... Még nem tettem fel az indafotóra a képeket, de hamarosan...
süti beállítások módosítása