HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2009.09.26. 20:52 volante

A divatdiktátor újra lecsap

Az elmúlt napokban egyre többször foglalkoztatott az a kósza gondolat, hogy ruhatáram - főleg az ingek frontján - némiképp fejlesztésre szorul. Nálam az ilyen döntéseket hosszas vívódás előzi meg, de ezúttal nem volt apelláta, így tegnap munka után elhaladtam az Árkád C&A-jába. A divatbloggerkedés nem kenyerem, legyen elég annyi, hogy két viszonylag jóképű hosszúujjút választottam ki. Irány a pénztár, ahol péntek délután szerencsére komoly sorok szoktak állni, én pedig ilyenkor mindig hamar elunom magam, és a legkülönfélébb módokon vagyok képes elfoglaltságot keresni.

Lassan két éve, Karácsony előtt két nappal például a westendes MediaMarktban ébredtem. A kasszáig kígyózó embertelen sor a fejhallgatók mellett vezetett el, a kilógatott tesztpéldányok mindegyikében zene szólt. Mit tesz ilyenkor az unatkozó audiofil? Természetesen felpróbálja az éppen mellette tartózkodó fülest. Aztán fent is hagyja. Majdhogynem egy komplett eurodance válogatást sikerült végighallgatnom kb. hat különböző darabbal, mire a pénztárig jutottam. A tanulságot egyébként Al Bundy már régen közzétette: "Téli csizmáját vegye meg már tavasszal!" A csizma tetszés szerint behelyettesíthető, én pedig lassan nekikezdek a jövő karácsonyi ajándékok beszerzésének.

Tegnap délután, a ruhák között zenére nem volt lehetőségem. Ehelyett bámészkodtam. A hely, ahol a pénzemet ingekre váltják, a gyermekruhákhoz volt közel. Ott szúrtam ki ezt a remeket:

Nos, nagy az arcom, mert nyáron megszereztem a felsőfokot angolból, ezért most lefordítanám a feliratot:

"Töltsd le a városi mesterek lovagját."Talán a fukszosövcsatos gyerek óta nem találom a divat fonalát, de én ezt itt nem értem. Nem látok a tervezők fejébe, de olyasmi kényszerképzet lakhat ott, hogy a "download" kifejezés helyből divatossá teszi akár nagypapa SZTK-szemüvegkeretét is. Másrészt gondolom, az "urban masters" felirattól egyszerre kőkemény rappernek képzeli magát a csemete, de azért ez még nem kvalifikál mondjuk a Blaha Lujza téri aluljáró bármikori átszelésére. Ja, és Újpestre sem feltétlenül mennék ilyen szerelésben. Sőt, utcára sem.

Mondom, a divat maga mögött hagyott. De valahogy egyre kevésbé bánom.

Szólj hozzá!

Címkék: divat


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr931409391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása