HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.12.06. 12:56 volante

A város legsötétebb része

"Hmmm, csináltam utcabált
És voltam utcagyerek.
De a rock and roll diplomához
Nem jár díszkeret,
És utcanév talán soha nem leszek."

Fenyő Miklós - Made in Hungária

 

Tudtam én, hogy Fekete "Megyagózos" Pákó, mint a hazai könnyűzene állócsillaga egyszer sokra fogja vinni. Azt viszont álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan ilyen sokra:

1 komment

Címkék: budapest humorbonbon


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr74807581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annacskaxxx 2008.12.27. 21:43:05

Mikor írsz már valami újat?! :)
Amúgy ez a Pákó gyerek engem meg a barátnőimet olyannyira megihletett, hogy a fekete srácokat csak csokifasznak hívjuk :D, és ebben semi raszizmus nincs. Csak vicces :D
süti beállítások módosítása