Volt egyszer az Istennő. A Citroen DS, amely 1955-ben űrhajóként szállt le a Párizsi Autószalon közepére, hogy kiröhögjön mindent, amit addig autónak neveztek. Akkora forradalmat csinált, amekkoráról Hatodik Lenin izzadva fantáziált langyos szentpétervári éjszakákon. Létezett egy csúcsváltozat, a mesebeli varázsszőnyeg hidropneumatikus megtestesülése. Pallasnak hívták.

Később utódja is született az Istennőnek. Már nem olyan tébolyult módon, de még mindig ugyanazzal a tipikusan francia extravaganciával hódított, mint anyja. Csapotthátú a háromdobozos cirkálók osztályában, mi más. Ő volt a CX, az Úr 1975. évének autója. A DS rengeteg zsenialitását megörökölte, a legjobban felszerelt darab még a Főistennő nevét is. CX Pallas.
.jpg)
Harminc évvel később a világ javában a kényszerputtonyosok korát élte. Megerőszakolt ötajtósok torz gyermekei láttak napvilágot, és a hullám a Citroent is magával söpörte. Quasimodo világában az amúgy dögös C4 rettentő fart kapott, azonban, amíg csak Kínában tervezték forgalmazni, Európa legyintett. Most mégis megkapjuk, hát persze. És hogy mi lesz a neve?
Pallas.
.jpg)

Később utódja is született az Istennőnek. Már nem olyan tébolyult módon, de még mindig ugyanazzal a tipikusan francia extravaganciával hódított, mint anyja. Csapotthátú a háromdobozos cirkálók osztályában, mi más. Ő volt a CX, az Úr 1975. évének autója. A DS rengeteg zsenialitását megörökölte, a legjobban felszerelt darab még a Főistennő nevét is. CX Pallas.
.jpg)
Harminc évvel később a világ javában a kényszerputtonyosok korát élte. Megerőszakolt ötajtósok torz gyermekei láttak napvilágot, és a hullám a Citroent is magával söpörte. Quasimodo világában az amúgy dögös C4 rettentő fart kapott, azonban, amíg csak Kínában tervezték forgalmazni, Európa legyintett. Most mégis megkapjuk, hát persze. És hogy mi lesz a neve?
Pallas.
.jpg)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: เกมส์สล็อต 2018.08.10. 07:55:02
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Leeroy of SMV Design 2007.12.29. 09:56:50
Terveüdekszi 2007.12.29. 10:00:12
radix 2007.12.29. 10:15:05
Egyébként Kínában C-Triomphe a neve, mert a 4-es szám kiejtve a halálra hasonlít.
The Great Destroyer 2007.12.29. 10:15:27
kölkeik lettek. Szerintem az sm az egyetlen értékelhető citroen, sem előtte sem utána nem csináltak még csak hasonlót sem.
Leeroy of SMV Design 2007.12.29. 10:24:18
volante · http://volante.blog.hu 2007.12.29. 11:01:31
Tommi 2007.12.29. 14:56:52
volante · http://volante.blog.hu 2007.12.29. 21:17:14
www.citroen.hu/CWL/hu-HU/CWorld/News
Ízelítőül: "A modell kiemelkedik az alsó-középkategória szedánjai közül, ezért viseli a Citroën legszebb hagyományait idéző PALLAS nevet."
Tommi 2007.12.30. 01:27:18
Alf (törölt) 2008.09.08. 10:41:52
az SM (Serie Maserati) egy DS alvázra, hidraulikára, elektronikára épített, kis példányszámú autó, szerintem a DS szebb, és abból nem néhány 10000-et, hanem 1.5 milliót gyártottak.