Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.11.02. 22:41 volante

Már megint lemaradtam valahol

A Wikipedia valamiféle felmérést készít. Nos, ebbe én gyanútlanul belesétáltam, és az alábbi kérdésnél csak a "male" automatikus bekattintása után vettem észre a harmadik opciót:

1 komment

Címkék: szex no comment


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr35746461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sonja · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.11.03. 16:55:55

Szerintem az az aranyozott ővcsatos fiataloknak van fenntartva ;))
süti beállítások módosítása