HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.02.13. 21:25 volante

Gone Bamako

Valamivel adós maradtam: a Budapest-Bamako rajtjának reggelén igen lelkesen írtam az afrikai futamnak Daciával nekivágó csapatról. Akkortájt viszont vizsgáim voltak, aztán, amikor a verseny véget ért, én sunyi módon megfeledkeztem beszámolni az eredményről.

Hiba volt. A srácok és a verda ugyanis megint bizonyítottak: a 14. helyen futottak be, ami igen jó eredmény, főleg annak fényében, hogy a technika unalomig idézett ördöge a verseny elején módszeresen szórakoztatta őket és szervizautójukat - utóbbi a túra kategóriában szintén célba ért. A Dacia egyébként saját lábán jött haza Afrikából.

Akit érdekel a csapat útinaplója, itt elolvashatja.

Egy szó, mint száz: szeretettel gratulálok. Daciásnak lenni pedig király.

1 komment

Címkék: sport autó dacia bamako


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr12338264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bamadacia · http://www.daciavalbamakoba.hu 2008.03.12. 22:02:40

Szia!

Én vagyok az egyik csapattag (aki másodmagával lejutatta az elején kissé rakoncátlankodó szervízautót) és örömmel láttam, hogy írsz rólunk a blogodban. A jókívánságaidat ezúton is köszönöm mind a csapatom, mind a magam nevében!

Bár nincs ilyen kategória külön, de a Daciánk, a két kerék meghajtásuak között elsőként végzett (magyarul: csak terepjárok utasítottak maguk mögé), ezt csak érdekességként írom.
2009-ben újra ott leszünk a rajtnál, egy még "ütősebb" felállásban - természetesen a márkához hűek maradunk és nem váltunk ;)
Addig is sok helyen fogunk megjelenni, pl. versenyeken, kiállításokon. Mindezt nyomonkövethetitek a honlapunkon!

Üdvözlettel: Daciaval Bamakoba Team
süti beállítások módosítása