HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.05.14. 10:19 volante

Az ibafai papi fa-IFA, megénekelve

"IFA megy a hegyen,
Megy vele a hegy,
Ugyanis a hegyhez
Nem megy Mohamed."

Pedrofon - IFA megy a hegyen


Ahogy azt Olvasóim is észrevehették, mostanában tovább zuhant a posztok amúgy sem eltúlzott színvonala. Nem tehetek róla, időm annyi, mint Magyarországnak tengere. Azért annyi még belefér, hogy a heti LOL videót közkinccsé tegyem.

Az inkriminált gyöngyszemet az Autóbuzik blogon találtam, még a hétvégén. A Pedrofon nevű formáció IFA megy a hegyen c. leendő megaslágerének bődületesen vicces illusztrált változata következik, amely ugyan még február 11-én került fel a YouTube-ra, de én már májusban nyugodtan az év legpoénabb videójának jelölném.

1 komment

Címkék: zene kultúra autó humorbonbon


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr52467720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annacskaxxx 2008.05.14. 19:14:03

Édes Istenem de lefáradtam:P
süti beállítások módosítása