HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.05.06. 12:45 volante

Kaszálni csak okosan, szépen (FRISSÍTVE)

Egy schneller a mai napra: a tévékettő megszünteti néhány műsorát.

Van, amiért egyáltalán nem kár. A Szulák Andrea / Liptai Claudia Show a kezdetektől egy úgymond őszinte, de leginkább krokodilkönnyes műsor volt a rózsaszín lányregényekből rég kinőtt, bőgésre viszont bármilyen alibit elfogadó anyukák számára. Az igazság ára egy ORTT-határozatot húzott a tévére, és hihetetlen, de a Mi kérünk elnézést! című produkcióval már az induláskor sikerült mikroszkópi mélység alá ereszkedni.

Akkor mi a baj? Hogy a Beugrónak is benyújtották a bársonykötelet. Ehhez szerintem nem lehet mit hozzáfűzni. A műsorról korábban megírtam a véleményemet, a mostani érzéseimet abból le lehet vezetni. Annyit segítek, hogy egyáltalán nem szalonképesek.

Kedves tévékettő, az egyetlen igényes  - saját gyártású - műsorukra mondták ki most a fájrontot. Szeretettel gratulálok.

FRISSÍTÉS: itt található a csatornának címzett petíció, ha valaki úgy gondolná. Én úgy gondoltam.

4 komment

Címkék: kritika tv2 kultúra tévé


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr49456487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.05.07. 19:29:38

Ennyi!?
Hát akkor a tévékettő is elmehet a susnyásba... Főleg azután, miután a TotalCar-t levették a műsorról...

Annacskaxxx 2008.05.08. 18:03:41

Hát a Liptai showért egyátalán nem kár, bár nem tartozott a kedvenceim közé a Szulák sem,de az klasszisokkal jobb volt. Még jó hogy nem a Médiacápa került le a repertoárról, bár assezm a Mi kérünk elnézést még mindig építőbb és mulattatóbb,mint egy német c kategóriás katasztrófafilm. Az igazság árához csupán annyit fűznék.....kínos műsor, de a végére egészen megszoktam.
A Beugró....FELFOGHATATLAN!!!!Évek óta a legjobb,legszínvonalasabb,legeredetibb "durranása" a szerencsétlen csatornának.Vígasztalhatatlan vagyok:(

volante · http://volante.blog.hu 2008.05.08. 19:35:55

Anna kedves, a Médiacápának is annyi, csak azt véletlenül kifelejtettem. Tényleg jó műsor volt a maga nemében, de ne légy vigasztalan, Nacsáék ősszel kapnak majd valamilyen hasonló műsort - legalábbis ilyesmiket olvastam.

Annacskaxxx 2008.05.08. 20:14:28

Hát ez most megnyugtatott.Amúgy remélem nem lesz időm tvzni:)
süti beállítások módosítása