HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.02.26. 19:25 volante

Helycserés támadás

Ott hagytam el ORTT-s ámokfutásomnak elbeszélését, hogy múlt pénteken búcsút intettem a Jogi Igazgatóság Általános Jogi Osztályának. A hétvége derűs izgalommal telt, majd hétfőn reggel - a vasutassztrájk Budapestet is megbénító hatása miatt jó 20 perces késéssel - szolgálatra jelentkeztem a Műsorszolgáltatási Jogi Osztályon.

A helyzet, mondhatni, változatlan. Csupa kedves emberrel vagyok körülvéve, ismét akadt asztalom, gépem, forgós fotelom... és van feladatom bőségesen, amelyek mellesleg üzleti és egyéb titkot képeznek, szóval tőlem soha senki egy szót sem. A különbség azonban lényegi, itt nem a műsorok tartalmával, hanem a tévék-rádiók működésével, az ORTT-vel kötött műsorszolgáltatási szerződésük betartatásával foglalkozunk. Hiányozni fognak a panaszok; ez most más, de nem kevésbé izgalmas.

Szólj hozzá!

Címkék: ortt


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr61355573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása