Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.04.09. 23:10 volante

Túl modern felfogás

Egy kedves kommentelőm a szülinapi Henley-opuszhoz az alábbi megjegyzést fűzte:"Gondolom nem lepődsz meg,ha azt mondom,én ennek a számnak a felújított verzióját szeretem Dj Sammytől."Tényleg nem lepődtem meg, ismerem mind a nótát, mind a hölgy ízlését. A DJ Sammy-féle feldolgozással kapcsolatban pedig már amúgy is régóta motoszkál bennem egy kérdés.

Van az a sora a dalnak, hogy
"my love for you will still be strong
 after the boys of summer have gone"
Az eredeti műben ez nem okoz zavart: egy férfi címzi egy nőnek, és kész. Samunál viszont egy nő énekli ugyanezt. Akkor most hogyan értelmezzük?
  1. A nő leszbikus, biszex nője pedig éppen egy fiúval van elfoglalva.
  2. A nő heteró, ez esetben a pasija van fiúkkal elfoglalva.
  3. A nő biszex, aktuális (biszex) partnere fiúkkal van elfoglalva.
  4. A nő heteró, a férfi is heteró, előbbi viszont fűvel-fával csalja az amúgy észvesztve imádott utóbbit.
Szóval vagy Samu nem gondolta végig az eredeti szöveg értelmét, és csak a stílushoz kötelező női vokált és tüccöt applikálta, vagy tényleg a trendi megközelítésből kell nekifutni a dolgoknak. Így még talán az utolsó eset a legjobb.

Ez viszont nekem túl modern felfogás.

1 komment

Címkék: zene kultúra szex


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr70419133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annacskaxxx 2008.04.10. 15:37:35

Zene ízlésembe beleférnek a régi dalok is,de egy laza bulizáshoz inkább a tingli-tanglit választom:)
Szerintem mindegyik variáció elképzelhető, nem túl modern a felfogás:D
Imádlak téged inspirálni,de remélem mondern felfogásom nem csapja ki nálad a biztosítékot/he-he-he/...
süti beállítások módosítása