HTML

szuburbán szubkultúra

Élet, világ, autóbuzéria, audio-, video- és papíralapú kultúra, meg ami menet közben eszembe jut. Mindez az én szemszögemből, csak itt, csak most, csak Neked. És a magam örömére.

Tessék választani!

RSS, ha használod

2008.02.22. 11:54 volante

Halfway through

Nos, ezt is megértük. Három hete vagyok az ORTT-nél, ez egyben azt is jelenti, hogy ma délben el kell búcsúznom az Általános Jogi Osztálytól. Jövő hétfőtől már a Műsorszolgáltatási Jogi Osztály állományát gyarapítom újabb három hét erejéig.

Tetszett az itt töltött idő. Kaptam egy csomó jópofa ügyet, egyúttal rájöttem pár dologra:

- A beérkezett levelek szerzői alapvetően két csoportra bonthatók: van az abszolút bunkó, aki hasonló stílusban fogalmaz, mint a kifogásolt műsor; a másik pedig a fennkölt nemzetmegmentő, aki kész opuszt ír levelében az ország végromlásba dőléséről, további két sorban pedig esetleg - ha szerencsénk van - megemlíti, hogy tulajdonképpen melyik műsor fáj neki. Teljesen normális hangvételű levéllel nem találkoztam, gondolom azért, mert ezek legtöbbször az ember első felindulásának gyümölcsei. Nyilván bennem van a hiba, de nem mindegyiknél tudtam megállni a hangos röhögést.

- A kifogásolt műsorok jó részét illetik a "szenny", "moslék" stb. jelzővel, néha eszméletlen felháborodás süt a levelekből, ami tulajdonképpen legtöbbször jogos. A rendszeresen jelentkező műsoroknál szinte mindig megemlítik, hogy az összes adás hú de egy mocsok, de ez most különösen. Én csak azt nem értem, hogy ha valakit egy show tényleg annyira kiakaszt minden alkalommal, hogy ezt levélben teszi szóvá, akkor minek nézi? Van azon a távirányítón kikapcsológomb is.

- A műsorok többsége szkriptelve egész egyszerűen elveszti varázsát, élét, gyakorlatilag mindent, amit az ember, a képernyő hozzátesz a szituációhoz. Akárhogy erőlködünk, az ilyesmit nem lehet lekottázni.

- A Panaszbizottsághoz érkezett ügyek közül alig néhány jut el az érdemi tárgyalásig. Egészen egyszerűen azért, mert a drága panaszosok, akik nagyrészt a honlapon található mailcímre írnak, képtelenek ugyanezen a honlapon utánanézni a jogi háttérnek. Pedig csak egy paragrafus: ez itt.

Most körülbelül ennyi jut eszembe, de ez persze csak apró töredéke mindannak a tapasztalatnak, amihez az elmúlt három hétben hozzájuthattam. Jó volt itt, tudtam, hogy jól választottam. Mindenkinek mindent nagyon köszönök.

Bye-bye.

És érdeklődve várom a hétfőt.

Szólj hozzá!

Címkék: ortt


A bejegyzés trackback címe:

https://volante.blog.hu/api/trackback/id/tr23349677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása